Търсене




СЪДЪРЖАНИЕ
ФИЛОСОФИЯ НА ЕЖЕДНЕВИЕТО
АЛТЕРНАТИВА
+ Владимир Мегре
+ Нийл Доналд Уолш
+ Новата педагогика
+ Здравеопазване = Болестоопазване
+ Семейните отношения
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ Анонимните
+ България днес!
+ Бърза помощ
+ В помощ на духовното усъвършенстване
+ Второ тримесичие на 2013
+ Второ тримесичие на 2014
+ Крайон от Русия
+ Послания от Космическото Братство
+ Първо тримесечие на 2014
+ Текущата ситуация
+ Текущата ситуация - второ полугодие на 2012
+ Текущата ситуация - последно тримесичие на 2012
+ Текущата ситуация - първо тримесичие на 2013
+ Трето тримесичие на 2013
+ Трето тримесичие на 2014
+ Христос говори2:
+ Христос говори:
+ Четвърто тримесичие на 2013
Брояч

   всичко

   посетители онлайн

ОБЯВА

Обучение
по метода на Сайонджи,
рейки
инициации

юмеихо
тел:0898 574784
0886 004011
0877 092811
Севдалина Йотова

Молба за прошка
Помощен
Посетители

free counters

ФИЛОСОФИЯ НА ЕЖЕДНЕВИЕТО - СЕМЕЙНИТЕ ОТНОШЕНИЯ

    Семейството е един от основните плацдарми където се осъществява човешката еволюция. Основна цел на еволюцията е да направи индивидите хармонични и уравновесени. Главният инструмент за постигането на тази цел е принципът на причината и следствието или кармичният закон. Казано с по-прости думи, събират се хора с остри ръбове и влизат в конфликти до тогава, докато острите ръбове се загладят и хората престанат да си причиняват рани. Този процес продължава много животи и единствения начин да го съкратим е да започнем съзнателно да се променяме. Голямото препятствие в този процес е принципа "или-или" (например: или аз, или той (тя) и той трябва да бъде заменен с принципа: "и вълка сит и агнето цяло". Това става като обуздаваме гордостта си и винаги търсим компромисно решение. Точно процесa на търсене на средната точка (златния път) изгражда в нас уравновесеност и ускорява еволюцията ни - ако няма търсене еволюцията се забавя много, защото се носим по течението без цел и посока. Както съм споменавал многократно, насоченото внимание, осъзнаването, насочва енергия, чийто допълнителен импулс ускорява процесите и е важно това да е постоянно, а не епизодично събитие. Разбира се, много е лесно да вдигнете рамене и да се примирите със закона на кармата, но не забравяйте, че съществува и принципа на свободния избор и той не влиза в конфликт и противоречие с кармата - и двата принципа действат паралелно, точно както би трябвало да е в хармоничното семейство - в постоянен разумен компромис. Насочвам вниманието основно към семейството, доколкото основната тема на тази глава е отношението между мъжа и жената, но това касае всички човешки отношения.
    Всички хора си мечтаят да намерят своята идеална половинка, но още при първите конфликти бързат да си направят извода, че отново са се заблудили. И така от цвят на цвят. Но да припомня, всички по произход сме братя и сестри, следователно в произхода ни е заложено да имаме хармонични отношения с всеки един. Следователно, след като има привличане и желание от двете страни, винаги могат да се постигнат хармонични отношения. Идеалната половинка съществува, но не винаги е най-важния за нас човек - често ни подкрепя без да отдаваме голямо значение на това, но и често отработва кармични задължения далеч от нас. Така че никога не забравяйте, че не идваме в материалния свят на почивка и за живот в удоволствия, а идваме в страдания да премахваме свои недостатъци. Ако забравяме това страданията са огромни, защото ни се струва, че не заслужаваме всичко, което се случва с нас. Но ако приемаме проблемите си като нормални и се стремим да ги преодоляваме, то те винаги ни се струват незначителни.
    През хилядолетията са се оформили определени стереотипи на поведение (възгледи, шаблонни представи, какво представлява мъжът или жената), които определят човешките взаимоотношения. Вероятно тези стереотипи в бъдеще ще се променят много, но засега са водещи в човешките взаимоотношения. Колкото са хората, толкова са и различните варианти, но условно ще ги разделя на два типа: в представата на всички мъжът трябва да бъде силен, решителен, смел и т.н. Жената трябва да бъде слаба, нежна, кротка и т.н. На всеки му се иска да отговаря на тези стереотипи, но почти винаги открива, че вътрешните му дадености в някои отношения се разминават с желаното. Това поражда голямо вътрешно противоречие и външни конфликти. Искам да подчертая, че няма никакво значение дали тези стереотипи са правилни или неправилни, много по-важно е нашето отношение към тях и какво влияние оказват на нашето поведение, определят собственото самоуважение и отношението ни към другите. Например, ако един мъж не е уважаван като такъв, ако се подтиска и пренебрегва, той влиза в конфликт с представата си, какъв трябва да бъде. Това води до комплекси, ниско самочувствие, депресия, намалява сексуалното желание и много други такива. Отначало започва да се чувства неприятно в къщи, започва под различни предлози да си намира работа навън, ходи за риба или по кръчми с приятели - и в крайна сметка се алкохолизира. Жената забелязвайки все по-честите му отсъствия, започва да се страхува, че не е обичана, губи чувството си за сигурност и става още по-досадна. Обратното, историята помни много случаи, когато мъже са ставали велики, основно благодарение подкрепата на жена си. Затова, жени, ако искате да имате добро семейство, не се поддавайте на честолюбието си да бъдете "по" и "най", а подкрепяйте стереотипа на мъжа да бъде мъж, дори и да сте недоволни от някои черти в характера му - не се опитвайте да го преправяте според суетата си. Също така много е важно да помните, че тези стереотипи действат в подсъзнанието и рядко осъзнаваме тяхното истинско значение.
    Жени, вашата сила е във вашата слабост. Не се правете на мъжки момичета - така отблъсквате мъжете. Във всеки един мъж е заложен стереотипа да бъде защитник - дайте му възможност да се почувства такъв. Подчертавайте и подкрепяйте по всякакъв начин мъжкото в него. Например, избийте си от главата, че мъжът е длъжен да изпълнява някакви задължения. Никой не е длъжен нищо. Научете се да го МОЛИТЕ за всичко, което искате да свърши или да ви помогне. Така постигате едновременно две цели: подчертавате и издигате неговия авторитет и същевременно ще получавате много по-голяма помощ, защото в мъжете има заложен принципа за ненамеса в работите на другите и те рядко проявяват самоинициатива да помагат, особено ако жените проявяват недоволство и упрекват постоянно - тогава това се приема като насилие и се прави с неудоволствие. Когато си поставите за цел, в ежедневието можете да намерите хиляди начини да подкрепите мъжкото самочувствие. Също така, интересувайте се от какво има нужда мъжът до вас - много често потребностите му се различават от това, което си мислите, че му е нужно. Не злоупотребявайте с използването на мъжа като кошче за душевни отпадъци. Редувайте го с приятелките си, те са по-подходящи за целта. Не се подавайте на високомерието и суетата си да командвате мъжа - ако той е нерешителен, не е ли ваша вината за това?
    Искам да кажа на жените, че те биха се чувствали много по-добре, много повече истински жени, до един истински мъж - мъж, който не е комплексиран, подтиснат и с чувството за малоценност. Ако наистина искате това, преборете се със суетното желание, да докажете на себе си и на другите, че сте голямата работа, като се качите на главата на някого. Постигането на нещо чрез инат не е нещо положително, а само показва, че човека до вас ви обича повече отколкото вие него. А това не е нещо, с което можете да се гордеете. Не наказвайте и не отмъщавайте - това са най-бързите начини да отвратите партньора си от себе си. От вас и от вашето желание зависи мъжът да бъде истински. Ако наистина желаете това, винаги можете да отгледате дори и малкото зародишче в него, докато израсте и укрепне. Създайте мъжа на вашите мечти. И не си въобразявайте, че това не е ваша работа. Опитайте и не се отказвайте при първите неуспехи.
    Мъже, жените около вас се нуждаят страшно много от вашето добронамерено внимание - да го проявите има хиляди начини. Търсете и експериментирайте. Не се ограничавайте само с няколко жеста. Но не превръщайте жената в проститутка като й давате постоянно пари и скъпи подаръци. Особено е важно да изслушвате жената - като изприказва това, което я подтиска, тя се разтоварва от психологическото напрежение. Активното внимание е в основата на семейния мир. Пазете мъжкото си достойнство, научете се понякога да казвате "не" и давайте на жената необходимата й сигурност. Това, за съжаление, е лесно като пожелание, но на практика се осъществява трудно, защото в повечето случаи, липсва модел на подражание и всички ние допускаме същите грешки, каквито са допускали и нашите родители.
    В началото, още в стадия на запознанството, е важно да се преодолее стереотипа, че мъжът трябва да бъде активния. Ако искате да имате добра основа за хармонични отношения избягвайте ситуациите "един бяга, а друг го гони". Търсете взаимното привличане. Не се връзвайте на нечия влюбеност, това може да гъделичка вашата суета, но много скоро ще ви стане досадно. Много е по-важно да обичате, отколкото да ви обичат. Затова не допускайте несподелена любов, независимо от крайния резултат, споделете я, без да насилвате да ви отвърнат със същото. Така благоприятното развитие е много по-вероятно, отколкото да таите всичко в себе си.
    В човешките взаимоотношения често се получават доста противоречиви ситуации. По принцип, не е желателно да се доверявате сляпо на думите на партньора си, много е по-важно да съдите по делата. Но следете себе си, да не би да превърнете желаното във въображаема действителност. От друга страна, доверието е в основата на човешките взаимоотношения. Ако нямате доверие на човека до вас, това не е трезва преценка, а самолюбие. Затова е по-добре да свикнете с мисълта, че могат да имат нечестни помисли (все пак ние сме несъвършени хора, а и не се знае, какви кармични задачи сте си избрали за решаване), отколкото да се пържите на постоянното съмнение. Всичко зависи от конкретната ситуация. Но ако конфликтите и напрежението в отношенията са много рядко явление, много по-малка е вероятността да бъде излъгано вашето доверие. Затова постоянно ТЪРСЕТЕ как да подобрявате и хармонизирате отношенията си. Не се оставяйте на течението на ежедневието.

Повече по темата в Алтернативи

Създадено: 21/02/2006 • 11:37
Обновено : 13/03/2006 • 12:43
Категория : ФИЛОСОФИЯ НА ЕЖЕДНЕВИЕТО
Страницата е посетена 30212 пъти


Версия за печат Версия за печат

react.gifКоментар:


Коментар №21 

pkochev 17/01/2012 • 18:06

Абе, хора.
Вместо да се чудите и маете, вместо да изпадате в противоречия и блъскате глава в стената, намерете и прочетете книжката "Мъжете са от Марс, а жените - от Венера". Има я в спиралата и вероятно на други места. Там е обяснено и който я намери и не я прочете е просто глупав.
Прост и глупав. Амин.

ето ви и линк за книгата:
http://tranzit.dir.bg/load.php?id=u1wibooqjFW02bwk1093484

Коментар №20 

luli 21/01/2011 • 10:58

sam-много ми хареса този сайт

Коментар №19 

sam 19/01/2011 • 19:26

Искам да ви съобщя за новият сайт falantia третира тематики от света на философията и митологията , съжалявам за спама но немарих начин да го добавя в препратки такаче ако админът би бил така добър да го добави ще съм му много благодарен.

Коментар №18 

salik 12/01/2011 • 09:44

Донякъде само съм съгласен с femina. Но не забравяйте, че няма мъже, няма жени. Всички сме духове, облечени в различни дрехи.

А по описания от автора начин някои духове в женско тяло много умело манипулират съпровождащите ги духове в мъжко тяло. Но това си е част от играта и събиране на опит. Нямо лошо, няма добро - има трупане на преживявания.

Коментар №17 

femina 10/01/2011 • 12:23

До тук прочетох ,как и какво отношение към мъжът да има жената.
 Нещо обаче не ми се връзва...Или-Моля. Или: Моля Ви се подкрепете стереотипът на мъжете. Ето какво се получава в случая. Или мъжът с когото живеем,или съжителстваме е Инфантилен.Или е възпитан от собствената си майка ,да има деспотично поведение,Сигурно защото тя го е глезила и Боготворила.Без нито веднъж да поясни на това момче-сега вече мъж,че освен да му се моли-помолва жената отсреща. Тя е Дама,мислещо,с чувства и емоции същество,което също би искало този мъж да има подобно поведение към нея. Както и,че там където има Обич не се моли-проси,а се пита: Би ли направил/а еди какво си... Изразяването с Би, дава повече свобода в решението на отсрещната страна.И поемане на отговорност към поисканото действие.Молбата означава ,че човекът молейки отсреща е с по-малко качества и способности. Думичката Моля е от Робовладелският строй. Тогава робите са били задължени да Молят-Просят за всичко.Включително и за живота си. Как Ви звучи изразът...? 
                      -Извинявай!Би ли ми подал/а Мантото?
 И изразът:   - Моля те! Подай ми мантото!
Какво усещате като емоция, казвайки на глас двата израза...?
Ни ви ли се струва,че при първият израз има Равнопоставеност и Себеуважение.С усещане за личност/и,които знаят какво искат и са наясно със себе си и животът си...?И няма какво да делят един друг.Освен да Благодарят,че са избрали да бъдат заедно.И ,че никой от двамата не е длъжен на другия. И избират  да се държат  добре,или лошо. Да помогнат,или да не помогнат. Но пък знаят последствията от тези видове действия. И като зрели хора,избират тези действия,с които по-дълго би съществувала връзката.И не им остава нищо друго освен да  проявяват Обичта си един към друг. И да се радват от избора си да бъдат. И уважават своите свобода и нужди и  на партнъора си.
             -"Моля те! Подай ми мантото!- Е....? Какво изпитвате като усещане при този израз......?    Аз дори ,не мога да вмъкна За м.р и за ж.род обръщение,т.е / и двете страни да са равнопоставени като Човешки същества,както в по-горният израз/ А само за мъжки род. Е....Какво изпитвате....?
 Аз ще Ви подскажа: Някой от двамата е поставен в унизително,прислужническо,лакейническо и робско положение.Кой от двамата, няма значение! По-важното е ,че има Господар и слуга/роб/.Е,според Вас,колко време би издържала подобна връзка с изразът: Моля Те!?
 И с изразът: Би ли!
П.П. И още: Защо никъде в  статията не пише,какво да правят мъжете,за да се чувсват добре и жените.....?      А.... Вие....Замислихте ли се.....?lk

Коментар №16 

adi 30/07/2010 • 18:59

kakво зна4и карми4но отделяне?

А къде точно срещнахте този израз?

Коментар №15 

Merlyn 17/01/2010 • 17:14

Здравей Борислава,Във връзка с писмото ти си позволявам да ти препоръчам един ритуал сАрх. Михаил,за който научих в център 'Гая'.Много е силен и работи.e

Коментар №14 

Searcher 16/01/2010 • 23:11

Boris_lava,когато срещаме някого по принцип има някакъв смисъл от това,но ни е трудно да го видим.Едно е да искаш нещо,а съвсем друго е това,от което се нуждаеш.(Казвам го от опит,още повече,че преди време точно това изречение ми се струваше странно и дори безсмислено.)Отговорът е вътре в теб самата,просто се опитай да го намериш.Успехи!

Коментар №13 

Boris_lava 16/01/2010 • 15:57

Тази сутрин се събудих с идеята за голямия Компромис. Защо? Единственият човек, който ме манипулира и поставя на колене е съпруга ми, само него, не мога да изоставя, въпреки всичко и моето желание. Нямаме деца и неискаме да имаме един от друг. Парадокса е,че той е много слаб и зависим, а аз съм обратното, това положение е извън семейството ни. Между нас се получи Неслучваемото. Не си изневеряваме, нямаме си доверие, нямаме общи цели, просто се унищожаваме взаимно, кой-както може, грижим се един за друг, няма бой, няма алкохолизъм, средно интелигентни сме , но умираме бавно заедно.Ужаса е бездумен. Той е моята врата към ада, аз неговата. Психоанализа, и други подобни, пробвах, но оставаме същите. Да не говоря, че стигнахме дъното си, без общата цел. Карма? Остатъци от семейството? Атеизма и на двамата? Въпроса ми е, защо трябваше да го срещам този човек. Ще опитам сега една последна постъпка за кармично отделяне k , благодаря на себе си че открих този сайт.


Коментар №12 

ivan 04/05/2009 • 23:22

tova koeto  pise  i vstatiata  mnogo mi dopadna  i dogoliama stepen  savpada s moite predstavi za  nestata v semeistvoto,  sledeiki posokata na mislene i   na4ina   na  rsazdenie  na  avtora  nastatiata  doniakade   moga da si  predstavia  otgovora  na    moia   vapros , no   vse   pak     bih  zelal  da    polui4a     mnenie   na   vaprosa    kak      razglezda   vaprosa   za  izneviarata   v  edna   vraska

 blagodaria  predvaritelno



Изневярата внася голямо енергийно объркване, което изключва постигането на хармонични отношения и на двете места. Трябва да направите избор, какво предпочитате в действителност, а не да си измисляте причини.

Коментар №11 

diakona 12/02/2009 • 20:04

Тази тема е вечно горещата и дискусионна ,защото всеки е участник в някакви семейни отношения и защото почти няма семейство,което да прилича на друго,Всяко семейство си има свойте характерни,специфични,индувидиални особеностти,много често закодирани в гена и аурата на индивида...Искам да споделя със всеки от вас,това което казват Великите Духовни Учители...Аз само съм го преосмислил и ще ви го предам така,както е Тяхната Истина и с която аз напълно съм съгласен!...След като сте на страницата на този сайт,значи вие знаете,че един от основните закони при нашето еволюционо развитие,това е Закона за Причината и Следствието (Карма)Слизайки на Земята ние влизаме в клетката на семейството където  се обвързваме със постоянни мисловни и деятелни взаимоотношения,поради което създаваме или положителни или отрицателни дългове,към всеки един от членовете на семейството,фамилията,сродниците,приятелите,колегите,групите общества,отношение което поражда СЛЕДСТВИЕ,което,за да вървим напред в развитието си,трябва да расчистим,разплатим ,да трансформираме или да неутрализираме-въпрос на житейски условия и личен избор?!!.Причината,създадена в този живот (отношение,поведение,намерение)към другите,можем да изплащаме като следствие,както в този,така и в следващите животи...И тъй като по закона ние основно се връщаме при тези към които имаме дългове,ние заедно с тях участваме в множество инкарнации (житейски пиеси),но по правило,с различни от предния живот роли!..Сегашния брат и сестра стават съпруг и съпруга,сегашните съпрузи се натоварват с други роли и т.н и т.н.,обикновено тази въртележка става във фамилията и точно поради това правило,настоящите отношения влияят на бъдещите такива-като ехо от миналите връзки...Една от причините,да липсва хармония в сегашните отношения ,са миналите взаимоотношения?...Можете да имате странни за околните не лицеприятни отношения и въпреки това,да се обичате и да не можете един без друг?!...И така,докато изчистите,чрез разплащане и неутрализиране на създадената причина,след което сте свободни да се въплатите по ваш избор на друго място,в друго семейство,в друга държава,дори е възможно при определени условия и на друга ПЛАНЕТА?...И поради това,че темата е обширна,аз оставям и на всеки от вас, да размишлява с разум и сърце,като завършвам с интересната констатация на УЧИТЕЛЯ   ИИСУС   "Истина ви казвам /обръщайки се към учениците си /,най големите ви врагове са вашите СЕМЕЙНИ"!!! Аз ще си позволя да добавя "защото вътре в семейството създаваме както положителна,така и негативна карма,защото заради близоста си позволяваме и не позволени неща,които стопират нашето развитие и ни спират по ПЪТЯ!!!...Аз съм Дякона и предадох това,което съм научил от Великите Учители!.

Коментар №10 

Milena 09/10/2008 • 12:18

От вашата статия не мога да разбера какво мислите за жените, които получават повече пари от мъжете си или наравно с тях... И за т.н. бизнес-дами, успели доста добре в професионалното си равнище. И още нещо защо смятате, че жената трябва да се моли на мъжа за нещо?
Здравей Милена,
точно по тази причина (защото ти е трудно да се помолиш) имаш големи семейни проблеми или изобщо не можеш да създадеш семейство. Когато според преобладаващото мнение сте успяла, започваш да гледаш на тези, които нямат същите успехи малко от високо. Когато помолиш или се извиниш за нещо на един човек, без значение в какви отношения си с него, слизаш на неговото ниво, ставате равнопоставени. При всички останали вероятности, не може да съществва благополучно семейство. Винаги, когато смяташ, че тези, които са около теб, независимо дали са съпруг, деца или колеги, са длъжни да се чувстват постоянно благодарни за успехите ти или за парите, които печелиш, ги поставяш в подчинено положение - а така ограничаваш свободата им. В резултат, те или се бунтуват, което води до постоянни скандали и напрежение, или се примиряват, но загубват самостоятелността си и стават непълноценни, което пък предизвиква твоето недоволство.

Коментар №9 

daniela 03/10/2008 • 02:03

esaita e super,ot dalgo vreme iskah da nameria ne6to podpbno,znam 4e carkvata ne obi4a petar danov no na men mnogo mi dopada.

Коментар №8 

Anita 06/09/2008 • 13:17

Благодаря за прекрасната статия,написана е съваршено и ясно....Но по някога нещата които правят хората/или не правят/довеждат до неизбежната раздяла.Недоверието тук е описана точно както в моя случай..но с лош край...
Това недоверие се чудя от каде се поражда,ние ли го предизвикваме?
Може би човека до нас има слаба самооценка за себе си....?

Другото нещо което ми направи впечатлениебеше,че трябва да обичаш без да очакваш същото...добре! Правила съм го безусловно и безрезервно,а получих голяма дупка с сърцето...каде е логиката тогава на всичко?
Защо Бог би искал да изпитаме такава болка в душата си?

Много бих се радвала ако видя и една тема за раздялата,защото тялото си би излекувал,а душата?
Поздрави за прекрасния сайт.

Коментар №7 

Ivada 13/08/2008 • 17:12

Тази статия, както и статията за любовта бяха наистина целебни за мене! Благодаря!

Семейните отношения наистина включват решаването на много конфликти. Най-трудният за мен беше да си върна доверието в партньора ми. Не съм от хората, които прибягват до отмъщението като реакция на случилото се, нито тая злоба в сърцето си. По скоро в мен се загнезди болката от случилото се и недоверието. Убедена съм, че благодарение на тях проблемът и до днес не е решен.

Моля, за отговора Ви - какви са стъпките, за да си върна доврието в партньора. Мисля, че вече знам, но все пак ще се радвам да ми отговорите конкретно на въпроса. Благодаря предварително!



ПРОСТЕТЕ МУ!!!

Коментар №6 

daniela 08/01/2008 • 08:24

eЗдравейте! За първи път реших да добавя коментар към дадена тема.Много съм успокоена от тези обяснения за семейните отношения. Винаги колкото и да обичаме някой човек възникват конфликти, но сега разбрах, че има начин по който могат да се избегнат и да продължим напред.Много ви благодаря за тези съвети, които публикувате на различни теми, защото те ни помагат в моменти, когато имаме проблем или просто не си спомняме на какво сме били готови в началото на отношенията ни с любимия човек.

Продължавайте все така да споделяте своя опит и знания.e


Коментар №5 

TT 12/10/2007 • 17:28

Много интересни разсъждения :)
И аз самата възприемам брака като следващата стъпка от развитието на човека. Само се чудя защо много хора се дърпат от тази крачка, а някой цял живот не се усмеляват и да я направят. Всички сме чували за "старите моми" - какъв ли е проблема при тях се питам аз. Също и "вечните ергени" - възможно ли е да са се наплашили чак толкова, че да бягат от жените цял живот.

Коментар №4 

Desi 19/04/2006 • 14:06

А какво се прави в случаите, когато единия се старае по всякакъв начин и напредва/ или поне си мисли, че напредва/ в усъвършенстването си, а партньорът си живее както до сега и не го интересуват разните му там философии? Не става ли така, че единия се товари да става "Човек", пък другия нищо не разбира и грам не се променя?

Въпросът звучи детински, но мен ме вълнува. Проблемът "взел-дал" е сериозен и много хора се тормозят под натиска му.

Благодаря предварително за отговора.


Запаси се с търпение. Имай доверие на Бог, Той не ви е събрал случайно. Съвместния живот е активна размяна на енергии, така че дори да ти се струват безрезултатни опитите ти, твоите мисли оказват своето въздействие. Най-добре е да не оказваш никакъв натиск - постепенно всичко ще си отиде на мястото. И престани да се вълнуваш от този въпрос, така нещата ще потръгнат по-бързо.


Коментар №3 

IvanLazarov 17/04/2006 • 23:54

Razbira se, 4e e nasilie,ne sum si i pomislql nito kazval obratnoto! Prosto vuv vashiq otgovor mi se stori che akcentirate tochno na tozi vid, a imenno fozocheskoto  nasilie. Ne mi se iska v tozi razkoshen sait da obru6tame vsi4ko na kavga.Ako imate nqkakuv adekvaten otgovor  6te se radvam da go chuq,za6toto moq vupros e iskren i nai-malkoto ,koeto tursq tova e spora, men me interesuva istinata!



На въпроса ви вече съм отговорил, но ако нещо не ви удовлетворява, уточнете какво.

Коментар №2 

IvanLazarov 17/04/2006 • 12:23

Драги ми приятелю!

 Моят въпрос нямаше за цел да разбере дали наистина, зад един силен мъж седи една още по-силна жена като физическо или насилствено състояние, а по-скоро от психологическа гледна точка използвах думата "силен", като душевност и емоции. Колкото до компромисите съм абсолютно съгласен, че трябва да ги има и от двете страни, че трябва да се търси златната среда, че нали затова се казва, че семейството е една висша форма на доверие, висша форма на взаимоотношения въобще :) Надявам се този път въпросът ми да е по-ясно зададен



А вие защо решихте, че аз говоря за физическо насилие или, например, психическата манипулация според вас не е насилие?
StartНазад [ 1 2 ] НапредEnd
^ Нагоре ^

Главна   Новини   Файлове   Препратки   Въпроси   Статистика  


  Site powered by GuppY v4.6.28 © 2004-2005 - CeCILL Free License

Страницата е генерирана за 0.24 секунди